Mittwoch, 28. August 2013

Schnecke und Schmetterlinge / Snail and butterflies

Heute zeige ich euch eine Karte, die ich gestern Abend gebastelt habe. Da ich noch nicht so viele Embellishments habe, "musste" ich mit Baker's Twine und Knöpfen, sowie ein paar Stanzteilen arbeiten. Aber das Ergebnis gefällt mir sehr gut! Es ist auch meine erste Karte, auf der kein Gruß steht.

Today I show you a card project I crafted yesterday in the evening. Because I don't have so many embellishments until now, I "had to" use twine, buttons, and some punched-out butterflies. But I like how it turned out! It is also my first card without a greeting on it.



Ich möchte mit der Karte an folgenden Challenges teilnehmen:

I want to take part in the following challenges:

Crazy 4 Challenges - C4C200 (use animals on your project)

1 Kommentar:

  1. Lovely card, thank you so much for joining us at Anything Goes for our in the garden challenge xhugsx Nikki

    AntwortenLöschen